برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: امیدواریم در آینده‌ حاشیه شهر مشهد جزء مناطق برخوردار باشد

  • کد خبر: ۱۹۲۶۳۲
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
استاندار خراسان رضوی: امیدواریم در آینده‌ حاشیه شهر مشهد جزء مناطق برخوردار باشد
استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور حاشیه شهر مشهد جزء مناطق برخوردار و ارتقابخش باشد، نه تنها وضعیت مناسبی داشته باشد، بلکه باعث ایجاد زمینه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی مشهد و بهره‌برداری از ۸۸ پروژه عمرانی، ورزشی و زود بازده منطقه ۶ اظهار کرد: امید و نویدی داریم با این توضیح که همچنان موضوع حاشیه شهر و رسیدگی و کاهش کم‌برخورداری این مناطق مخصوصا در ارتباط با مباحث زیرساختی اولویت مسئولان شهری و دستگاه‌های استانی است. از سرعت عمل، دقت و استمرار در این موضوع تشکر و قدردانی دارم.

وی بیان کرد: پارک ملت با متراژ ۷۰ هکتار در غرب مشهد واقع شده و این پارک با ۷۳ هکتار در شرق مشهد و به موازات پارک ملت احداث خواهد شد. امیدواریم با طراحی و سرعت عملی که خواهند داشت، این پروژه را پیش ببرند. بخش بانوان و بخش‌های دیگری در این پروژه وجود دارد.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم پارک کرامت در رفع و کاهش عقب‌ماندگی در زیرساخت‌های منطقه موثر باشد و زمینه‌ای برای ارتقا‌بخشی شود. همچنان پروژه‌های متعدد شهری و پروژه‌های اساسی‌تر دیگری که در رفع عقب‌ماندگی حاشیه شهر موثر بوده، در دست اقدام است.

استاندار خراسان رضوی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور حاشیه شهر مشهد جزو مناطق برخوردار و ارتقابخش باشد، نه تنها وضعیت مناسبی داشته باشد، بلکه باعث ایجاد زمینه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم اقدامات ما در ارتباط با مشهد و حاشیه شهر زمینه‌ای برای تحقق پروژه‌ها شود، عنوان کرد: بیمارستانی در حاشیه شهر در حال ساخت است و عملیات ساختش استمرار دارد، اما باید با سرعت بیشتری انجام شود. ۸۸ پروژه زودبازده نیز در دستور کار است. همه مسئولان ضمن اینکه در سطح کلان شهر مشهد مشغول برنامه‌ریزی، پیگیری و انجام وظایف هستند، اما دغدغه خاصی نسبت به حاشیه شهر دارند که امیدواریم این دغدغه‌ها منتج به نتایج خوب برای اهالی این مناطق شود.

فرماندار مشهد: این مجموعه کارآمدتر از پارک ملت خواهد بود

محسن داوری نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: چندین سال قبل در غرب مشهد افرادی با این نگاه که به زائر و مجاور مشهد خدمت کنند، فضای سبز و پارکی را به میزان ۷۰ هکتار تاسیس کردند و امروز نیز مردان بزرگی در حوزه مدیریت شهری پارکی را بنا کردند که سالیان سال در خدمت زائران و مجاوران خواهد بود.

وی ادامه داد: این مجموعه کارآمدتر از پارک ملت خواهد بود. فاصله این مکان تا حرم کمتر و ورودی شهر مشهد برای زائران از این سمت بیشتر از سمت شمال بوده و این دلایل خدمت‌رسانی خوبی برای این مجموعه است. آنچه امروز مردم از ما انتظار دارند این است که ببینند کارگزاران این نظام تلاش می‌کنند تا خدمت‌رسانی کنند، در نتیجه مردم امیدوار می‌شوند. اگر این حرکت ادامه پیدا کند هر روز می‌توانیم پروژه‌ای را در شهر افتتاح کنیم که یک خدمت‌رسانی است.

فرماندار مشهد گفت: طرح تحول حاشیه شهر مشهد از سال ۱۴۰۱ شروع شد. سال گذشته ۲۰۱ پروژه به میزان ۷ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار دادیم که رشد و پیشرفت این پروژه‌ها ۸۹ درصد بود و موفقیتی ویژه است. طرح تحول ما سه ساله و تا پایان دولت سیزدهم است. امسال مجدد در طرح تحول، پروژه‌های جدیدی در نظر گرفتیم که با این تحول، نابرابری برطرف خواهد شد، بنابراین برای ما تفاوتی در ساخت خیابان و پارک شهر در مناطق برخوردار و کم‌برخوردار وجود نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->